طراحی نقشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی ساختمان

نقشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی

شرکت به فیکس طراحی نقشه های ازبیلت تاسیسات مکانیکی و برقی را به بهترین شکل و دقیقترین روش انجام می دهد. با توجه به تجربه طولانی مدت متخصصان این شرکت استفاده از خدمات ما می تواند گزینه مناسبی برای سازنده ها و کارفرمایان باشد.

نقشه ازبیلت چیست

نقشه ازبیلت یا نقشه چون ساخت به نقشه ای گفته می شود که از وضعیت موجود و اجرا شده کشیده می شود و دقیقا مطابق با اجرای انجام شده می باشد. اصولا در هر پروژه ساختمانی، سیستم اجرا شده با طراحی اولیه اختلافاتی دارد وبعضا ممکن است بخش هایی از پروژه به طور کلی تغییر کند. این تغییرات با توجه شرایط موجود ایجاد شده است. نقشه ازبیلت، نقشه نهایی و تمام شده می باشد.

درخواست اجرای نقشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی یا برقی ساختمان

در صورتی که درخواست طراحی نقشه ازبیلت ساختمان را دارید می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید و یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان به فیکس در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

نقشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی ساختمان

نشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی ساختمان، تمامی آیتم های تاسیسات مکانیکی شامل لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب، کانال کشی کولرها هواسازها و اگزاست فن ها، لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی پکیج و فن کویل و همچنین موتورخانه را شامل می شود. تمامی آیتم های تاسیسات مکانیکی بایستی به دقت در نقشه ها اعمال گردد چرا که بعد از پوشاندن دیوارها و انجام فرآیند نازک کاری، لوله ها و تجهیزات تاسیسات مکانیکی در پشت دیوار پنهان شده و دسترسی به این لوله ها وجود ندارد و تنها نحوه اطلاع از نحوه لوله کشی ساختمان نقشه ازبیلت می باشد.

کاربرد نقشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی چیست

مهمترین کاربرد نقشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی اطلاع از محل های لوله ها و تجهیزات مکانیکی می باشد. همان طور که گفته شد، بعد از اجرای لوله کشی و تایید مهندسین ناظر نازک کاری ساختمان انجام شده و لوله کشی تاسیسات مکانیکی در پشت دیوار پنهان مانده  محل دقیق عبور لوله ها نامشخص می شود. ممکن است بعد از مدتی یکی از لوله های ساختمان دچار مشکل شود و بایستی مسیر لوله کشی ساختمان برای تعمیرات و بازسازی مشخص شود و نقشه ازبیلت می تواند مسیر لوله کشی و نوع لوله را مشخص کرده و کمک بزرگی به تعمیرات بکند.

نمونه نقشه ها:

نقشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی شامل چه مواردی است

این نقشه شامل موارد زیر می باشد:

  • لوله کشی فاضلاب
  • لوله کشی آب رسانی
  • لوله کشی آتش نشانی
  • لوله کشی موتورخانه
  • لوله کشی پکیج
  • لوله کشی رادیاتورها یا فن کویل
  • کانال کشی کولر ها
  • کانال کشی هواساز ها
  • کانال کشی اگزاست فن ها
  • لوله کشی استخر، سونا و جکوزی

قیمت نقشه کشی ازبیلت تاسیسات مکانیکی ساختمان

قیمت تهیه نقشه ازبیلت تاسیسات مکانیکی با توجه به متراژ ساختمان، آیتم های کار شده و پیچیدگی لوله کشی متفاوت است و بایستی پس از تماس تلفنی و بررسی پروژه قیمت آن ارائه گردد.

همین حالا تماس بگیرید: 09126064945